ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Αττική
ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για αγορές από 25 Ευρώ και πάνω.

Παραγγελίες κάτω των 25€ έχουν επιπλέον χρέωση 3 Ευρώ.

Οι παραγγελίες εντός Αθήνας (Πολεοδομικό συγκρότημα Αθήνας Πειραιά και προαστίων – Χάρτης) παραδίδονται πάντα με μεταφορικά μέσα της εταιρείας και χωρίς επιβάρυνση 

Υπόλοιπη Ελλάδα
ΔΩΡΕΑΝ  μεταφορά των προϊόντων για αγορές από 60 ευρώ και πάνω.

Μεταφορικά 5€ για παραγγελίες κάτω των 60€ ,ανεξαρτήτως κιλών.

Εξαιρούνται απομακρυσμένες περιοχές,που ενδέχεται επιπλέον επιβάρυνση.

 Σε περίπτωση που επιλέξετε αποστολή της παραγγελίας σας με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας το κόστος μεταφοράς των προϊόντων αποτελεί θέμα διαπραγμάτευσης μεταξύ του πελάτη και του μεταφορέα και σε κάθε περίπτωση θα επιβαρύνει τον πελάτη.

Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης της παραγγελίας σας αυθημερόν λόγω υπερφόρτωσης δρομολογίου,αδυναμία παραλαβής κατά το προτεινόμενο χρονικό περιθώριο, για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.) ή μη διαθεσιμότητας των προϊόντων θα επικοινωνήσουμε μαζί σας,προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωσή της.

Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας.

Τρόπος και Χρόνος παράδοσης

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Οι ημέρες παράδοσης των προϊόντων σας είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 09:00 πμ μέχρι 17:00 μμ για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα. Για την υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό ισχύουν οι ώρες παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας.

Χρόνος παράδοσης προϊόντων: Με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται στους παρόντες Όρους Χρήσης και Συναλλαγών. Εάν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μέχρι τις 17:00μμ από Δευτέρα έως Παρασκευή, τα προϊόντα που παραδίδονται σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και σε άλλες μεγάλες αστικές πόλεις εντός 1- 3 εργασίμων ημερών, εντός 2-4 εργάσιμων ημερών στην υπόλοιπη Ελλάδα. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ολοκληρωθεί με την υποβολή της σε εμάς μετά την 17:00, ο χρόνος παράδοσης αυξάνει κατά μια (1) εργάσιμη ημέρα, σύμφωνα με τα ανωτέρω.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και παράδοσης. Σε αυτή τη περίπτωση η “bestpet.gr” συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το “bestpet.gr” δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς ανεξαρτήτως αξίας παραγγελίας και τόπου/ χρόνου παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή το “bestpet.gr” ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων σας.

Οι χρόνοι παράδοσης ισχύουν από την ημέρα που παραδίδεται η παραγγελία στην μεταφορική εταιρεία ή courier. Θα λάβετε σχετική ενημέρωση από εμάς κατά την παράδοση στην εκάστοτε μεταφορική εταιρεία.

Καθυστέρηση Παράδοσης

Η Επιχείρησή μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και προσήκουσα παράδοση των προϊόντων σας, ωστόσο διατηρούμε την επιφύλαξη ότι η παράδοση του(ων) προϊόντος(ων) σας δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση που το (α) προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας λόγω πχ κολλήματος στη μεταφορά του, ανωτέρας βίας κτλ, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε, (β) υφίσταται γεγονός ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας το οποίο δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το προϊόν που έχει καθυστερήσει ή δεν είναι διαθέσιμο, ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό, ή να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης του προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε περίπτωση που δε σας ικανοποιεί η πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει, σε κάθε δε περίπτωση για να σας δώσουμε τις εναλλακτικές λύσεις που διαθέτει η Επιχείρησή μας. Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Επιχείρησή μας στα τηλέφωνα 211 1831 329 ή στη διεύθυνση bestpetcorner@yahoo.gr στα οποία και μπορείτε να δηλώσετε την υπαναχώρησή σας στο σύνολο της παραγγελίας ή σε μέρος αυτής.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

1 Προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος

Έχετε στη διάθεσή σας προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Η ως άνω προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 1, άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των αγορασθέντων αγαθών. Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα αγαθά με μια παραγγελία και τα οποία παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού.

2 Διαδικασίες άσκησης δικαιώματος:

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 1 ανωτέρω, οφείλετε πριν από τη λήξη της προθεσμίας ασκήσεως του σύμφωνα με τα ανωτέρω, να μας ενημερώσετε για τυχόν απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την Σύμβαση πώλησης που έχουμε συνάψει, με μια ξεκάθαρη δήλωσή σας (πχ επιστολή) την οποία θα αποστείλετε με ταχυδρομείο στην ταχυδρομική μας διεύθυνση που αναφέρεται στο παρόν, ή  ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση bestpetcorner@yahoo.gr συμπληρώνοντας το συνημμένο στους παρόντες Όρους ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ και αποστέλλοντας το (το εκτυπώνετε ή το επισυνάπτετε) σύμφωνα με τα παραπάνω. Η χρήση του συνημμένου Εντύπου δεν είναι υποχρεωτική. Ωστόσο σας παρέχουμε τη δυνατότητα μέσα από το Δικτυακό Τόπο να συμπληρώσετε και να υποβάλλετε ηλεκτρονικώς το ΑΙΤΗΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ή οποιαδήποτε άλλη ξεκάθαρη δήλωσή σας. Με την ηλεκτρονική υποβολή του Εντύπου Αίτησης Υπαναχώρησης, η “bestpet.gr” θα σας αποστείλει χωρίς καθυστέρηση στο email σας που μας έχετε δηλώσει επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησης σας.

3 Υποχρεώσεις καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης θα πρέπει να μας αποστείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Ρητά συμφωνείται ότι η ανακοίνωση σας περί ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή σε εμάς της Αίτηση Υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς (στη διεύθυνση που αναγράφεται στο παρόν) το προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε άμεσα – εκτός και αν έχουμε συμφωνήσει να το παραλάβουμε εμείς από εσάς σε περίπτωση υπαναχώρησης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία περιήλθε σε εμάς η ανακοίνωση της απόφασής σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Για τις επιστροφές των προϊόντων εντός της Ελλάδας συνεπεία της υπαναχώρησης για οποιονδήποτε λόγο και αιτία, το κόστος επιστροφής το αναλαμβάνει η Επιχείρησή μας με την προϋπόθεση ότι θα συνεργαστείτε μαζί μας και θα επιστρέψετε το προϊόν με τον τρόπο που θα σας υποδείξουμε. Σε αντίθετη περίπτωση το κόστος της επιστροφής των προϊόντων το αναλαμβάνετε εσείς.